خانه وبلاگ رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع رطوبت سنج خاک را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات رطوبت سنج خاک شیائومی-ساخت رطوبت سنج خاک-قیمت دستگاه رطوبت سنج خاک -رطوبت سنج خاک لوترون-رطوبت سنج خاک گلدان که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع رطوبت سنج خاک شیائومی-ساخت رطوبت سنج خاک-قیمت دستگاه رطوبت سنج خاک -رطوبت سنج خاک لوترون-رطوبت سنج خاک گلدان خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع رطوبت سنج خاک باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع رطوبت سنج خاک در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رطوبت سنج خاک شیائومی-ساخت رطوبت سنج خاک-قیمت دستگاه رطوبت سنج خاک -رطوبت سنج خاک لوترون-رطوبت سنج خاک گلدان  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از رطوبت سنج خاک را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  رطوبت سنج خاک را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی رطوبت سنج خاک شیائومی-ساخت رطوبت سنج خاک-قیمت دستگاه رطوبت سنج خاک -رطوبت سنج خاک لوترون-رطوبت سنج خاک گلدان  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

رطوبت سنج خاک چیست؟
مسلماً پرورش گیاهان چیز ساده ای نیست. حتی در بهترین شرایط آب و هوایی ، بسیاری از عوامل باعث شکست این روند می شوند. یکی از دلایل آن ، روند اشتباه آبیاری است.آبیاری گیاهان به آسانی انجام نمی شود زیرا باید در زمان مناسب و با مقدار مناسب انجام شود. رطوبت زیاد باعث پوسیدگی و گندیدگی ریشه های گیاه می شود و اما کمبود آب باعث خشک شدن و از بین رفتن آن نیز می شود پس زمان مهم ترین عامل این پروسه است.


با این حال ، مشکل اینجاست که ما فقط با نگاه به گیاه متوجه نخواهیم شد که گیاه آیا به آب نیاز دارد یا نه؟ یا نمی دانیم که چقدر به آب نیاز داریم. کشاورزان در دوران باستان با لمس دست خود برای تعیین شرایط خاک استفاده می کردند ، اما این همیشه دقیق نبود. خوشبختانه اکنون این مشکل توسط دستگاه اندازه گیری رطوبت خاک قابل حل است.
همانطور که در بالا ذکر شد ، رطوبت سنج خاک وسیله ای است که محتوای آب و رطوبت خاک را اندازه گیری می کند. این ابزار به عنوان یک تستر شناخته می شود که می تواند شرایط خاک را بخواند ، روی هم قرار گرفته یا در مکان های خاصی پنهان باشد.
براساس نتایج بازرسی ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا زمین آماده استفاده است یا هنوز به پردازش بیشتری نیاز دارد. برای منطقه کاشته شده ، استفاده از این ابزار به شما در یافتن مقدار آب مورد نیاز گیاه در هر بار آبیاری کمک می کند.
این ابزار می تواند برای گیاهان داخلی و خارجی باشد. استفاده از آن کاملاً ساده است ، همراه با نتایج دقیق. داده های نمودار رطوبت سنج خاک که نمایش داده می شود به شما کمک می کند تا بفهمید شرایط خاک چیست ، بنابراین می توانید تعیین کنید که چه کاری انجام دهید.
رطوبت سنج خاک
روش رطوبت سنجی خاک چطور است ؟ رطوبت سنج خاک چیست ؟ چگونه رطوبت خاک را بسنجیم و بگیریم ؟ روش انعکاس سنجی حوزه زمانی (TDR) چگونه است ؟ رطوبت سنج خاک ارزان قیمت ؟ نمایندگی رطوبت سنج خاک کجاست ؟


 اندازه گیری مقدار رطوبت خاک در مطالعات خاک شناسی و آب شناختی بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده از فناوری زمان بازتاب امواج (TDR) برای اندازه گیری رطوبت خاک مطرح شده است. رطوبت خاک به عنوان یک محیط متخلخل را می توان به وسیله دستگاه TDR با استفاده از پالس (طول موج) برگشتی در پروب نصب شده در آن محیط اندازه گیری نمود. از آنجائی که انعکاس موج برگشتی تحت تاثیر محیط و نظام اندازه گیری می باشند، به کارگیری روش ساده و کاربردی می تواند کمک موثری در دستیابی به نتایج مورد نیاز و کاهش هزینه ها را در بر داشته باشد. لذا استفاده از روشی که بتوان رطوبت خاک را در شرایط طبیعی و بدون دست خوردگی با سرعت و دقت بالا به دست آورد، بسیار با اهمیت و کاربردی می باشد. هدف از این مطالعه مقایسه مدل های موجود در بافت های (رسی، لوم رسی، لوم، رس شنی، رس سیلتی) و مقایسه این مدل ها با مدل شبکه عصبی برای اندازه گیری مقدار رطوبت حجمی خاک می باشد.

در این پژوهش از مدل شبکه عصبی برای ارتباط بین ضریب دی الکتریک - رطوبت حجمی (Ka-v) با استفاده از عامل های فیزیکی استفاده شد. عامل های چگالی مخصوص ظاهری و مقدار رس بیشترین تاثیر را در شبکه داشتند و شبکه با این دو عامل ورودی، کمترین مقدار RMSE را در بین توپولوژی های بررسی شده نشان داد. نتایج نشان داد که مدل شبکه عصبی بهتر از مدل های بیرچاک و همکاران، دلر، مالیکی و همکاران، والی، تاپ و همکاران با مقدار RMSE کمتر، مقدار رطوبت خاک را پیش بینی می کند. در میان مدل های بررسی شده معادله تاپ، نتایج ضعیف تری نسبت به دیگر مدل ها نشان داد. با استفاده از مدل شبکه عصبی بدون استفاده از واسنجی مخصوص برای هر خاک می توان به نتایج قابل قبولی در اندازه گیری مقدار رطوبت خاک به دست آورد.


رطوبت سنج خاک با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات رطوبت سنج خاک شیائومی-ساخت رطوبت سنج خاک-قیمت دستگاه رطوبت سنج خاک -رطوبت سنج خاک لوترون-رطوبت سنج خاک گلدان  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله رطوبت سنج خاک را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از رطوبت سنج خاک را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟